Gucci'nin UNICEF kampanyasındaki yüzü ünlü şarkıcı Rihanna oldu. Kış aylarında "Tattoo Heart"
adıyla spor koleksiyonunu çıkaracak olan Gucci, hepsi de dövme tarzında kalp motifi taşıyacak bu ürünlerden elde edilecek gelirin yüzde 25'ini UNICEF'e bağışlayacak.Gucci'nin kreatif direktörü Frida Giannini güçlü kişiliği olan, müzisyen ve güzel bir kadının bu kampanyanın mükemmel sembolü olacağını düşündüklerini söylüyor."Tattoo Heart" reklam kampanyası için çekilen fotoğraflar ilk olarak Vogue dergisinin İngiltere'deki baskısının Aralık sayısında yayınlanıyor. Gucci'nin 19 Aralık'ta başlayacak kampanyası 31 Ocak 2009'a kadar devam edecek.
En son ToM KoLiq tarafından Çarş. 19 Kas. 2008, 10:39 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi