RockTurk
Sadece 30 saniyeni harcayarak aramıza katılmak için 'Kaydol'a tıkla.

RT Yönetimi ~
RockTurk
Sadece 30 saniyeni harcayarak aramıza katılmak için 'Kaydol'a tıkla.

RT Yönetimi ~
RockTurk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

RockTurk

Sadece Rock severlerin değil tüm Müzik severlerin buluşma noktası.

AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  Başvuru FormuBaşvuru Formu  

Prince of Persia

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
Miley Cyrus
Amatör Rockçı
Amatör Rockçı
Miley Cyrus

Kadın
Mesaj Sayısı : 269
Yaş : 25
Nerden : Nereye xD
Lakap : Miley Cyrus,Miley,Gulcosh,Gülo
Kişisel İleti : Nobody's Perfect But Her MiLey CyRus!!!<3<3 I Love MiLey!!=)She is My Rock AnqeL.!!!

Perfect XP SP3 I LOVE YOU!!<3XD
Ruh Hali : Prince of Persia Dagini10
İşletim Sistemi : Prince of Persia 710
Kayıt tarihi : 28/11/08

Prince of Persia Empty
MesajKonu: Geri: Prince of Persia   Prince of Persia EmptyPaz 15 Şub. 2009, 15:28

önemli değil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.mileycyrusfanclub.yetkinforum.com
MéLÂnié
Özel Üye
Özel Üye
MéLÂnié

Kadın
Mesaj Sayısı : 330
Yaş : 29
Nerden : ~Tom~
Lakap : MeLanie xD
Ruh Hali : Prince of Persia Asik10
İşletim Sistemi : Prince of Persia 610
Kayıt tarihi : 11/11/08

Prince of Persia Empty
MesajKonu: Geri: Prince of Persia   Prince of Persia EmptyPaz 15 Şub. 2009, 14:33

Sağol canım heart2
Miley Cyrus
Amatör Rockçı
Amatör Rockçı
Miley Cyrus

Kadın
Mesaj Sayısı : 269
Yaş : 25
Nerden : Nereye xD
Lakap : Miley Cyrus,Miley,Gulcosh,Gülo
Kişisel İleti : Nobody's Perfect But Her MiLey CyRus!!!<3<3 I Love MiLey!!=)She is My Rock AnqeL.!!!

Perfect XP SP3 I LOVE YOU!!<3XD
Ruh Hali : Prince of Persia Dagini10
İşletim Sistemi : Prince of Persia 710
Kayıt tarihi : 28/11/08

Prince of Persia Empty
MesajKonu: Prince of Persia   Prince of Persia EmptyPaz 15 Şub. 2009, 12:04

Prince of Persia, 1989 yılında Jordan Mechner tarafından geliştirilen Platform türünde bir oyundur. Bu oyun ile ilk defa insan vücudunun hareketleri günümüzde 'Motion Capture' denilen teknolojinin atası ile bilgisayara aktarılmıştır. Günümüze kadar yayınlanan birçok değişik versiyonunun genel adı ve ilk versiyonudur.

Oyunun ilk kez 3D olarak; Prince of Persia 3D adıyla çıkarılmıştır. Oyun çoğu eleştirmenden düşük not almış, beğenilmemiştir.

2003 yılında Ubisoft firması Prince of Persia sersinin telif haklarını alarak Prince of Persia: Sands of Time, Prince of Persia: Warrior Within, Prince of Persia: The Two Thrones adıyla çıkarmıştır. Ubisoft, The Two Thrones oyununu Wii adlı oyun konsolu ve PSP adlı el konsoluna Prince of Persia Rival Swords adıyla çıkartmıştır ve Ubisoft'un resmi sitesinden açıkladığı yeni Prince of Persia oyunu Cell-Shade teknolojisi ile, 2008'in son aylarında piyasaya sürülmüştür.
Geçmişi

İsim Yayımcı Platform Çıkış Tarihi
Prince of Persia Brøderbund Apple II, Apple Macintosh, DOS, Amiga, Atari ST, Master System, Mega-CD, Game Boy, Game Boy Color,

NES, SNES, Sam Coupé, Amstrad CPC, ZX Spectrum, Game Gear, Turbo Duo, Mega Drive/Genesis
Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame Brøderbund Apple Macintosh, MS-DOS, SNES 1993
Prince of Persia 3D Red Orb Entertainment Windows, Dreamcast 1999
Prince of Persia: Harem Adventures Gameloft Mobile phone 2002
Prince of Persia: The Sands of Time Ubisoft PlayStation 2, GameCube, Xbox, Windows, Game Boy Advance, and Mobile phone 4 Kasım 2003
Prince of Persia: Warrior Within Ubisoft PlayStation 2, GameCube, Xbox, Windows, and Mobile phone 2 Aralık 2004
Prince of Persia: The Two Thrones Ubisoft PlayStation 2, GameCube, Xbox, Windows, and Mobile phone 1 Aralık 2005
Prince of Persia: Revelations Ubisoft PlayStation Portable 6 Aralık 2005
Prince of Persia: Rival Swords Ubisoft PlayStation Portable, Wii 20 Mart 2007
Battles of Prince of Persia Ubisoft Nintendo DS 7 Aralık 2005
Prince of Persia Ubisoft PlayStation 3, Xbox, Windows, Nintendo DS, Wii Kasım 2008 [1]
http://www.mileycyrusfanclub.yetkinforum.com

Prince of Persia
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RockTurk :: RockTurk | PC'kopatlar Köşesi :: PC Oyunları-
Buraya geçin: